Det blev en katt som ska ligga på trappan

Har köpt en form på en katt som ligger och sover. I går tog jag fram den för första gången ur formen och gissa om jag blev förvånad när jag såg den. Den såg så äkta ut att det var nästan otäckt. 
Den här kommer inte att målas utan den får vara i sin naturliga färg.


 
gintare mullback skriver...

oj vad fin katten blev.

2016-07-13 @ 17:26:48
Kerstin Svensson skriver...

Hej!
Jag tycker att den sovande katten är så fin och undrar var man kan köpa gjutformen?
Har letat överallt men ej hittat någon sida där man kan köpa den!
Hälsningar Kerstin :)

Svar: HejTycker också väldigt mycket om den, jag har köpt den via fb och då genom Marias gips och betongformar :) Lycka till
Kina Redlund

2016-08-05 @ 17:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: