Nya formar

Nu har jag köpt 2 nya formar, skulle kunna ruinera mig på att köpa formar det finns ju så mycket fint. Vill ha allt haha. Det här ska bli en svamp som jag hoppas ska bli bra och sen kan man ju måla den i himla massa variationer. Dent stora formen ska bli en bricka, där håller jag på funderar lite hit och dit hur jag ska göra. Kan man fylla den bara och låta ligga på ett bord och torka försvinner inte kanten då av tyngden ? Eller måste jag stötta upp med en tallrik tro ? Hm...får testa mig fram samt ställa en fråga på betongforumet tror jag. 
Boris är med i bakgrunden förstås, har du en siames så har du en siames överallt :) 

 
Jess skriver...

Så mycket fint du gör =) Ska verkligen titta in här ofta, älskar själv att pyssla och dona så här kommer jag titta in oftare :)

Ha en bra dag :)

Svar: Tack vad roligt att du tycker om det :)
Kina Redlund

2016-04-04 @ 08:23:41
URL: http://Jessicaaforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: