Torsdagskväll, en av dom bästa kvällarna

Har lagt mig till med en väldigt trevlig tradition, nämligen att måla lite betong efter kvällsmaten. 
Så här har jag det, sitter vid köksbordet har en stor kopp te samtidigt har jag datorn på och tittar på SVT play på Lars Lerins lärljungar, ett fantastiskt program samtidigt som jag sitter och målar. Stor mysfaktor för mig, oftast har jag sällskap på bordet av en till två katter också. Som jag njuter av denna stund som tyvärr går alldeles för fort. Nästan så man önskar att man snart blir pensionär och kan sitta uppe på obestämnd tid men tyvärr så ringer klockan 4.30 imorgon så dags att avrunda och krypa i säng..

 
Var finns tomte formen att köpa? skriver...

Var finns formen att köpa någonstans ?

2019-08-11 @ 14:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: