Så fantastiskt det kan bli med lite färg

Jag har gjort en liten betong uggla, ca 13 cm hög så den är inte så stor. Redan närjag tog ur den ur formen blev jag lite kär i den för den blev så fin. Är annars ingen älskare av ugglor mer än att det är ett vackert djur. När ugglan hade torkat till sig här hemma "flög" den till min dotter för att få färg och vilken fantastisk förvandling. Hon kan trolla med färger. Har en liten sida för mina kompisar där jag lägger upp lite försäljning eftersom jag älskar att producera betongsaker och kan inte ha allt själv, denna uggla var uppe några minuter sen bokades den av en kompis. Så roligt att se att mina vänner tycker om det vi gör. Kommer bli fler ugglor hoppas jag. 

 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: