Ny sak har sett dagens ljus

Nu har jag provat gjort en kvinnlig torso. Jag tycker den blev jätte bra och kommer att göra flera och måla i olika färger. Mina föräldrar som nästan jämnt får tycka till om mina saker hade olika meningar i det här fallet. Pappa tyckte sådär, mest att det inte fanns något huvud tyckte han var lite knäppt och mamma tyckte den var toppen hon kom genast på vart den skulle passa hos dom. Det är bra att fråga dom för dom säger alltid vad dom tycker och det är bra. Brukar också skicka bilder till min dotter och så får hon säga vad hon tycker, tror även hon tyckte sådär när jag läste henne svar. Själv är jag förstjust i den och den står så fint i fönstret som en prydnad.

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: