Ny ljuslykta

Har gjort en ljuslykta som min mamma ska få, tror faktiskt jag kan skriva det här för jag tror inte hon kollar här så ofta. När man har börjat med något som man fastnar för så är det bra med vänner och familj som blir överrösta med saker varken dom vill eller inte ;) Min pappa som har en stor trädgård fick under sommarhalvåret många betongsaker som var halvdant men vad gör det när man kan piffa till det ändå. En groda utan ben kan man gräva ner lite i en rabatt så ser det ända bra ut, en handduks kruka som är lite vinglig kan man lätt sätta ner på gräsmattan med stöd mot en buske eller liknande. Så i min vänkrets finns det många blandande saker lite här och där och i min egen trädgård också förstås. Den här ljuslyktan blev ju inte heller helt OK med en hel del skrynklor men jag visade henne den och hon blev jätte förtjust i den ändå så ja visst ska hon få den. 

 
Cassandra Haraldsson skriver...

Så fin!

Svar: Tack, är nöjd själv :)
Kina Redlund

2015-12-21 @ 19:24:20
URL: http://sensor.blogg.se/
Olivia Ward's blogg skriver...

Den där ljuslyktan var jättefin! Gulligt att du ska ge den till din mamma, god jul!

Svar: Tack, ja hon blev ju så förtjust i den :)
Kina Redlund

2015-12-21 @ 19:45:38
URL: http://www.nouw.com/oliviaward
radhuslivet.se skriver...

Men vad duktig du är! Wow :D

Svar: Tack :)
Kina Redlund

2015-12-21 @ 20:24:32
URL: http://radhuslivet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: